Belllzz (This is me & more...)

Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Belllzz - 17 oktober 2010 17:01

 Många har sagt att jag borde bli modell och frågat sedan jag var runt 10år och nu än idag också... fattar inte vrf, jag har inte modellidealet direkt :P. Mina kompisar,främlingar (typ) och personer från branschen har frågat om jag skulle vilja bli det men har aldrig vetat vad jag ska svara just då *knas knas*. De brukar säga att "det är något speciellt med ansiktet" haha!! jo, har en knöl på näsan (som egentligen inte var där först :S). 

 Men allvarligt jag är 172cm lång och väger 55kg hahaha... ganska långt ifrån idealet! 

OK! Jag gillar att ta foton på allt möjligt och vara framför kameran (beror på)  och så.. men aa får se vad som händer;) Har ingen aning om vad jag vill bli i framtiden, "funderar på bartender", men just nu vill jag bara ha ett jobb!!, vilket som helst (nästan).


  

   

Av Belllzz - 17 oktober 2010 12:39

Har precis vaknat, inte kunnat sova på hela natten   vet inte varför men men så det ibland (är nog p.g.a inlägget igår)...         



iaf så har jag träffat min syrras nya kille och för en gång skull så är det en bra och positiv kille (brukar annars vara kontrollerande och avundsjuka killar), OK jag ska inte förhasta mig nu för han kan förändras men, jag hoppas (verkligen) och tror inte det :)

Tidigare månad - Senare månad

Translation

Presentation


Hej! det här är belllzz, om ni vill veta mer om mig kolla in Presentationen eller kolla också Arkivet//Senaste inläggen!
Glöm bara inte att kommentera innan ni går ;)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Quess who!

Arkiv

The time is:

Yeeaaa!!

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Gästbloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards