Belllzz (This is me & more...)

Alla inlägg den 30 november 2010

Av Belllzz - 30 november 2010 23:12

  

Det är 1 december i morgon och då starta också året julkalender "Hotell gyllende knorren" (shit, redan är det december igen :s) vet inte vad den kommer att handla om men, jag kollar inte längre på dom:P slutade för länge sen.

De ända julkalendrarna som jag verkligen följde var nog: Sune's jul och Greveholm! (och det var ett par år sen dom gick :/) Greveholm var den absolut bästa julkalendern någonsin, tycker jag!!

 Jag får mer en julkänsla när man bara nämner "Greveholm" för man börjar direkt tänka på julen och får den dära känslan också!!

 

Det har blivit mkt sämre kalendrar desto mer år har gått, saknar så som det var förr... speciellt när det gäller julen!! :/


Av Belllzz - 30 november 2010 19:53

Kollar just nu på "Ung & bortskämd"... Shiit vilka personer:-o att dom är SÅ bortskämda trodde jag inte, nu har jag fattat lite bättre när man har kollat på alla avsnitten (hittills på Svt- play). Eh ja.. nu sitter man här och skrattar ihjäl sig nästan :P

Min favorit är David, jag gillar hans sköna kommentarer om saker & ting ;P


   

   

Translation

Presentation


Hej! det här är belllzz, om ni vill veta mer om mig kolla in Presentationen eller kolla också Arkivet//Senaste inläggen!
Glöm bara inte att kommentera innan ni går ;)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Quess who!

Arkiv

The time is:

Yeeaaa!!

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Gästbloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards