Belllzz (This is me & more...)

Direktlänk till inlägg 12 januari 2011

Förklaring

Av Belllzz - 12 januari 2011 16:29

Det var inte det roligaste att få alla minnena tillbaka!! jag visste redan om graviditeten vilket jag alltid har gjort! det har jag inte förträngt!! men våldtäkterna har jag precis kommit ihåg.. kan man säga.

Jag var ute med hunden (2 jan 11) och en kille kommer förbi och han luktar en massa parfym då kom jag ihåg allt, det var nästan som att kolla på en film och se det hända någon annan :S

Jag stog där helt stilla i 10 minus kyla, mitt på kvällen och bara stirrade rakt fram (vet inte hur länge jag stog där, med det måste ha varit ett tag! för jag hade inga vantar och mina händer började bli ljusblåa). Gina började pipa och skaka men jag hörde henne inte utan var helt "borta".. sen när vi kom hem gick jag direkt in på rummet och försökte sova men, det gick inte och det tog mig 4 dagar för mig o sova igen :S 5 jan då kunde jag sova lite igen :) Den natten jag hade festat (för jag hade fyllt år) så eh.. vet inte om alkoholen hjälpte till där :S

Inget bra tecken för en som redan har haft problem med sprit, droger, fester och en massa annat :S :S


Jag kanske har skrivit för detaljerat men det är vad jag kommer ihåg! egentligen är det nog mera men, jag vill nog inte komma ihåg flera händelser eller mer detaljer!!


Jag hade förträngt endast vissa delar på festen som jag trodde var minnesluckor p.g.a spriten men det var det inte (det var säkert en del luckor p.g.a av spriten oxå men, den stora orsaken! var det som hände..)

Dagen då de 4 männen "kom", den dagen hade jag förträngt helt och hållet!! som jag också kom ihåg sist av allt, vilket egentligen var värst!!!


Jag började också tänka tillbaka när jag var på alla festerna m.m när jag var lite äldre och då hände nog samma sak men jag gjorde inte lika mkt motstånd som jag gjorde de första gångerna!! jag var ganska groggy men jag sa nej och försökte ibland göra motstånd när jag verkligen inte ville.. få av gångerna lyckades jag men, oftast inte.. hm... så jag antar att det hände ganska ofta :S

En väldigt bra fråga!!!


Nu när jag har skrivit om allt kanske det hjälper en att sova bättre för mina mardrömmar som jag har fått, börjar bli ganska jobbigt och utmattande :S


Shiit det var 5 LÅÅÅNGA inlägg endast idag oxå menmen det behövdes verkligen!! känns lite bättre nu iaf :)

 
 
Vill vara oskuld tills jag gifter mej

Vill vara oskuld tills jag gifter mej

12 januari 2011 18:57

du ska bara lyssna på mina hjärtslag just nu......


Synd....:(

+Du Måste Hitte den rätta kärleken en som verkligen älskar dej!!!

http://arizonakrasniqi.bloggplatsen.se

Belllzz

12 januari 2011 19:03

aa jag försöker

jo jag har ju levt i celibat ett tag nu och jag har börjat gå ut igen och jag har mina teorier efter kollat lite på nätet, omgivningen m.m hur man blir, som man blir (typ)

 
Olivia

Olivia

12 januari 2011 20:30

Hemska saker du vart mä om ;(

http://www.oliiviah.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

alva

12 januari 2011 20:31

Herregud' Blev du gravid vid 12 års ålder? :O Jag fyller 13 i november.. usch vad hemskt.. :(
Hoppas du hittar nån jämnårig som älskar dig och skulle göra allt för dej!!!

Belllzz

12 januari 2011 21:21

hehe a jag kmr inte riktigt ihåg hur jag blev det men det måste ha varit strax efter jag hade fått mensen :S

 
elin

elin

12 januari 2011 21:04

ledsen för din skull...

http://piggelinn.bloggplatsen.se

 
molly

molly

12 januari 2011 22:08

Måste bara säga att du är en jävligt stark tjej som har klarat av att gå vidare i livet efter allt du har gått igenom! jag tror aldrig att jag hade klarat av det.. Hoppas verkligen att du träffar en underbar kille som behandlar dig väl & älskar dig för den du är!

http://mooooliie.bloggplatsen.se

Belllzz

12 januari 2011 22:11

hehe taack :)
jag försöker gå vidare var tvungen och skriva om allt men nu känns det lättare när man inte är helt ensam om att veta "allt" :)

 
Ingen bild

habib

14 januari 2011 15:01

asså du ljuger så jävla dåligt...

Belllzz

14 januari 2011 18:45

Jasså! helt säker på det??

 
Ingen bild

habib

22 januari 2011 00:05

100%
Lever du i en fantasivärld eller ? :S
Du är sjuk i huvudet gå och sök en doktor.

Belllzz

22 januari 2011 23:46

nej men jag levde i en förut och söka doktor kommer inte hjälpa.. för jag är inte sjuk i huvudet nu det var jag förut. När jag inte fatta vilken skada jag gjorde för mig och andra runt omkring mig!! :S

vem e du förresten??

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Belllzz - 21 juli 2011 00:58

Nu är det nära!! i början av augusti då ska vi börja sälja valparna!!   Om 3 veckor är dom 9 veckor och då ska vi börja fråga runt lite mer innan vi lägger ut på nätet. Dom ska lämnas bort tidigast 9 augusti måste hinna försäkra, besikta, chippa,...

Av Belllzz - 18 juli 2011 22:19

Nu har jag äntligen fått reda på vart i Thailand vi ska till och det är… Bangkok!!!   Vi ska åka till Bangkok, Thailand!!  och vi ska mellanlanda i Peking, Kina kmr då vara där i 4tim och sen åka vidare till Bangkok men, på hemresan så ...

Av Belllzz - 15 juli 2011 19:03

Jag har blivit frågad att följa med till Thailand   (inte riktigt bjuden men…typ :P)   Min kompis frågade nyss om jag vill följa med och jag är lite osäker p.g.a. pengar, Gina, jobb, boende osv. Biljetten ska kosta 5132:- och dom ska k...

Av Belllzz - 13 juli 2011 18:05


Lilla "Lelle" (jag kallar henne det) fyller 1år idag!!      Min syrras unge "Lelle" är redan 1år och nu på lördag ska det vara en liten fest för henne men, syrran och hennes man hade inte riktigt tänk logiskt när dom skickade ut inbjudningar...

Av Belllzz - 13 juli 2011 18:00

Den allra sista Harry Potter filmen har sverigepremiär idag!!!   Shit jag kom ihåg när den första filmen kom ut, då var de tre i huvudrollerna skit små runt 10-11år. Idag ca 10-11 år senare har den sista 8:e filmen premiär.Måste se den!!!   K...

Translation

Presentation


Hej! det här är belllzz, om ni vill veta mer om mig kolla in Presentationen eller kolla också Arkivet//Senaste inläggen!
Glöm bara inte att kommentera innan ni går ;)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Quess who!

Arkiv

The time is:

Yeeaaa!!

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Gästbloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards