Belllzz (This is me & more...)

Direktlänk till inlägg 25 april 2011

Malmskillnadsgatan, hittad!

Av Belllzz - 25 april 2011 17:07

Jag hittade äntligen gatan efter 2 dagars letande!!


Jag har var på helt fel område hela tiden (asså gått i motsatt riktning) om jag skulle ha gått efter min magkänsla så skulle jag ha hittat gatan på direkten :P aja det viktiga är att jag hittade den (ligger förresten på ett väldigt centralt ställe men, samtidigt lite gömt).

När jag kom dit så såg man på direkten prostituerade där som letade efter torskar. Det fanns svenskar, utlänningar, killar, tjejer, unga, gamla som stog där och prostituerade sig (man märkte tydligt vilka som gjorde det) o det fanns en dealer som sålde knark (den personen erbjöd mig, han/hon trodde typ att jag var en prostituerad eller nått för jag gick fram o tillbaka på den gatan).


Jag fick typ världens ångest ville typ bara därifrån men, jag vet ändå samtidigt att jag kmr stå där typ nu denna vecka (1:a gången, i nyktert tillstånd). När jag var där tänkte jag passa på att kollade runt lite så jag skulle veta exakt vägen dit eller om det fanns en enklare väg (vilket det fanns!!) eller om man någon gång (av någon anledning) skulle behöva fly så vet jag exakt var jag ska springa.


Jag kmr så klart inte sluta söka "vanliga" jobb när jag gör detta. Men vi behöver pengar NU inte om 1-2 månader... vi behöver mat till oss och till hundarna + Bamses medicin (smärtstillande) 400:- i månaden och mammas medicin (epilepsi) 400:- i månaden.. det behövs verkligen!! Gina är troligen gravid och då behöver hon näring för det oxå! Även alla andra räkningar..


Jag kmr troligen försöka flytta utomlands i början av hösten om Gina är gravid (då får jag ta det först) om det nu är "positivt" så ska hon föda i början av sommaren (juni) och sen så ska jag ta hand dom i ca 10-12 veckor och sen sälja (får se hur många det blir oxå).


 

Så i början av hösten blir det nog + då har jag nog pengar oxå till biljett och typ pass till Gina (om hon nu ska med) för man måste tydligen göra pass till henne till varje land man ska resa till inom EU (det kostar ju oxå).

 
 
Ingen bild

Pelle

25 april 2011 20:09

Stort steg i fel riktning, åk utomlands nu istället om du kan hitta en vänlig själ som husserar dig gratis till du fått arbete. Jag bor själv inte utomlands men känner en som gör det. Han kanske kan hjälpa dig då jag tycker fruktansvärt synd om dig, vill du så frågar jag honom. peter.minne@yahoo.com

Belllzz

26 april 2011 15:02

ok det ska jag! tack :)

 
Ingen bild

Frasse

25 april 2011 22:31

Idiotbrud som ligger med kriminella. De är faktiskt det hur man än ser på det. Du gör detta i världens mest kontrollerade land, du fattar inte att du måste flytta senare i livet där inga spår finns av dina dumheter du gör idag.
Visst kan man vara pank och fågelfri, men att prostituera sig i Sverige som svensk är det dummaste man kan göra.
Varför inte prostituera dig långt långt långt bort där inte statens iskalla blick stirrar? Du kan ju vara sällskapsdam i Asien t.ex Fundera nu innan du gör bort dig för resten av ditt liv.
Att ha sex för pengar eller något annat i utbyte har de flesta damer i världen, men det sker inte med cash på gatan eller nätet, där går gränsen. Känner du någon i annat land som kan hjälpa dig eller vet hur det fungerar? Är du snygg kanske du kan arbeta som modell utomlands. Jag tycker synd om dig då du verkar gullig men naiv men jag kan inte hjälpa dig ekonomiskt då jag själv tvingas langa smuggelcigg för att betala hyran.
Börjar du med detta i Sverige ska du veta att farorna är många.
Jag skulle gärna kompisligga med dig för 500 eller vad nu de prostituerade tar, men som sagt jag är pank och har inget att erbjuda och dessutom har jag en flickvän jag älskar så det skulle nog bli nej hur som helst och jag vill inte vara otrogen heller.

Belllzz

26 april 2011 15:15

vet inte hur man blir eskort i Asien, har försökt kolla upp det men får inte veta nått

hur man blir modell där vet inte så mkt än att man ska helst vara blond (klassiskt) och att man tydligen ska ha en vit man (vet inte vrf just det :S)
hehe jo många tycker jag verkar snäll men naiv och naiv var jag förut men nu är jag inte det juyst nu måste jag göra det jag måste, för familjen.. tyvärr :S

BRA!! att du inte vill vara otrogen :)

 
Ingen bild

Riana

26 april 2011 14:42

Jag är utländsk tjej och vet många tjejer som ligger med män varje dag för att bo gratis. Men att som du göra det på gatan är en milsvid skillnad och du borde straffas hårt. Det är inget gulligt med att sprida könssjukdomar. Svenska hora har precis fått en ny innebörd...
Skall man sälja sex ska det vara i låglöneläner och diskret.

Belllzz

26 april 2011 14:56

Jag har inte gjort det på gatan än, könssjukdom har jag inte och om jag nu ska göra detta så kmr jag ha krav ex. att ALLTID ha kondom (den viktigaste)
och jag håller med att det ska vara i låglöneländer och diskret men det är inte så lätt här när skatten tar halva ens lön och sen + alla andra räkningar oxå som man måste betala...

 
Ingen bild

Katten

26 april 2011 19:22

Distansiera dig till jobbet genom att arbeta i annat land (om du nu måste göra detta). Du kan du sedan komma hem och glömma om du vill det. Men gör du det i Sverige måste du fly ditt eget land för att glömma. Jag har sålt min kropp och tycker det var ok då jag alltid använde kondom. Jag kom varje gång hem till en man som jag inte kände men som jag lärde mig älska. Vi hade ALDRIG kondom då jag inte ville blanda kunder med honom och på så sätt ha ett privatliv vilket är enormt viktigt när man håller på. Det är nog viktigare att ge bättre sex på hemmaplan än till kunder för att man själv skall må bra också. Jag gjorde allt för den man jag bodde hos, var nästan hans slav i sängen vilket jag njöt av i fulla drag, kravet för att de skall fungera är att du är utlämnad och han äldre. Jag bad om att få vara hans undersåte.

Akta dig för Malmskillnadsgatan och Internet, det är början till slutet för de flesta.

Du är ung, flytta utomlands nu och lev fritt, ditt eget liv, vill du tjäna pengar vid sidan gör det men se till att bo hos en man som kan bry sig och som kan styra upp det då man lätt tappar kontrollen.

Om 10 år vill du själv vara bra mamma så för tusan tänk till nu. Prostituera dig INTE i Sverige.

Belllzz

26 april 2011 20:50

jo jag har ju börjat fundera på att göra det utomlands istället

jag vill inte ha någon man/kille som ska försörja mig! Det vill jag göra själv! visst man kan ha KK, förhållande, engångsligg osv. men att någon annan ska försörja mig helt.. är inte min grej.
men aa utomlands låter bättre än Sverige :)

 
Ingen bild

Katten

26 april 2011 21:57

Glöm inte att det viktigaste för att inte hamna i djupa problem är en av motsatt kön som bryr sig och är vänlig, gärna från samma land om du ny lyckas hitta någon att bo hos. Ha vanligt sex hemma så du inte tappar verklighetsuppfattningen, mycket och gärna. Den dagen du lever helt efter eget huvud och blir egoistisk, den dagen hamnar du i onåd. Dessutom finns det mycket olika spelregler i olika länder så känner du någon som bott ett tag utomlands i den icke så utvecklade delen så försök bo där. Du kan ju skriva att du bara är trött på Sverige och undrar om du kan få bo där ett tag. Se även till att pengarna sparas och inte slösas bort, även här kan en man komma till hjälp. Visst kan du tjäna en miljon eller två, även mer om du har en smart man och ni tänker, men arbetar du själv så är nog lätt fånget, lätt förgånget något att hålla i minnet. Lev inte flådigt, lev för guds skull inte själv för du kan behöva hjälp när du minst anar det, skilj på privatliv och jobb. En man kan öppna portar som troligtvis är stängda för en ensam tjej. Asien är bäst då våld eller hot aldrig förekommer och männen är små och beskedliga. Jag var i Singapore, men Hong Kong, Taiwan och Kina är lika bra har jag hört. Börja kommunicera så ska du se att du har en öppen dörr någonstans. Har du tur går det snabbt, otur, ja då kan det ta ett år eller två.

Ha alltså ett privat kärleksliv vid sidan om och visa att du älskar personen i fråga så du inte tappar bort vanliga lunken. Behandla dem olika. Man hemma = mer kärlek, ingen kondom och mer expriment körde jag med.

Jag hade tur och fick med mig sju miljoner varav jag gav mannen jag levde med tre. Visst säljer man sig själv, men man klarar det inte utan en annan som kan området, stöttar och fixar. När jag flyttade hem krävde jag att han skulle flytta in hos mig i Sverige så vi kunde starta familj. Sagt och gjort, nu är den femte på g.

Stor kram!

Belllzz

30 april 2011 18:26

jo jag håller med om att man ska ha ett sexliv privat (viktigt)
hehe jo jag har typ sagt det :P att jag vill flytta men som sagt så måste jag hitta någon först (jag tror jag har hittat en oxå)

shit! hur fick du ihop 7 miljoner?

 
Ingen bild

Grossman

27 april 2011 13:57

Jag tycker egentligen inte synd om dig då alla prövningar i livet är av godo. Tänk bara på att myndigheterna i Europa, USA, Australien arbetar ihop och du kommer alltid bemötas dåligt av samhället framöver. Prostituerar du dig i Sverige kan dina syskon omhändertas enligt LVU och detta är högst vanligt att ditt leverne spiller över på din mammas. Även dina barn kan omhändertas lätt och vid en eventuell skilsässa är du förloraren efter detta. Har du varit prostituerad har du inget att sätta emot, vill du sälja din kropp gör det där det är socialt tillåtet och där de inte har register. Lycka till i livet!

Belllzz

30 april 2011 16:44

håller med
jo jag har ju funderat på USA, Asien eller Europa men kanske pröva lite i Sverige först... sen får man se vad som händer + poliserna (som har specialiteter inom prostitution) slutar att jobba vid midnatt tydligen så det gäller att vara på sin vakt , även efter midnatt

 
Ingen bild

Anna

30 april 2011 23:03

Jag blir lite kåt bara av att läsa detta då jag också har erfarenheter inom området. Jag bodde utomlands hos en svensk fadersfigur och jag var hans "dotter" och slyna... Samtidigt som jag var prostituerad, ett härligt dubbelspel som om jag var yngre skulle återvända till direkt. Se bara till att det blir ett pappa-dotter förhållande även om ni har sex. Tänk på att vara duktig och beskedlig då svenska tjejers kaxighet inte alls uppskattas av någon utomlands. Var glad, sexig och kåt, det var jag men respektera mannen du bor hos till 100% och lär dig älska honom, inte bara sexuellt.

Belllzz

1 maj 2011 17:11

hehe ok :P jo jag försöker bara lista ut ett ställe som jag kan åka till...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Belllzz - 21 juli 2011 00:58

Nu är det nära!! i början av augusti då ska vi börja sälja valparna!!   Om 3 veckor är dom 9 veckor och då ska vi börja fråga runt lite mer innan vi lägger ut på nätet. Dom ska lämnas bort tidigast 9 augusti måste hinna försäkra, besikta, chippa,...

Av Belllzz - 18 juli 2011 22:19

Nu har jag äntligen fått reda på vart i Thailand vi ska till och det är… Bangkok!!!   Vi ska åka till Bangkok, Thailand!!  och vi ska mellanlanda i Peking, Kina kmr då vara där i 4tim och sen åka vidare till Bangkok men, på hemresan så ...

Av Belllzz - 15 juli 2011 19:03

Jag har blivit frågad att följa med till Thailand   (inte riktigt bjuden men…typ :P)   Min kompis frågade nyss om jag vill följa med och jag är lite osäker p.g.a. pengar, Gina, jobb, boende osv. Biljetten ska kosta 5132:- och dom ska k...

Av Belllzz - 13 juli 2011 18:05


Lilla "Lelle" (jag kallar henne det) fyller 1år idag!!      Min syrras unge "Lelle" är redan 1år och nu på lördag ska det vara en liten fest för henne men, syrran och hennes man hade inte riktigt tänk logiskt när dom skickade ut inbjudningar...

Av Belllzz - 13 juli 2011 18:00

Den allra sista Harry Potter filmen har sverigepremiär idag!!!   Shit jag kom ihåg när den första filmen kom ut, då var de tre i huvudrollerna skit små runt 10-11år. Idag ca 10-11 år senare har den sista 8:e filmen premiär.Måste se den!!!   K...

Translation

Presentation


Hej! det här är belllzz, om ni vill veta mer om mig kolla in Presentationen eller kolla också Arkivet//Senaste inläggen!
Glöm bara inte att kommentera innan ni går ;)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Quess who!

Arkiv

The time is:

Yeeaaa!!

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Gästbloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards